2012-10-02

iPhone

Nuså, nu är jag äntligen med iPhone igen och de känns helt underbart! har varit utan sen början på juli. Tänk vad beroende man kan bli ;)

I och med detta tänkte jag även sätta lite fart på bloggen igen. Känns så mkt roligare när man kan blogga vart man än befinner sig och dessutom få med lite vardagliga bilder :)

Idag är jag ledig och de behövdes efter denna långa tävlingshelgen i Helsingborg. Ingen bra helg helg för oss på Borelund. Enda nollan i protokollet stod jag och Bambolero för i 115 :) Nya tag inför nästa tävling som jag tror blir i Lillhagen om två veckor. Nu i helgen är det Breeders där vi har två hästar med. Lyck-Anne i 6-års och Amiable i 7-års :)

Nu ska jag fortsätta kolla klart på filmen jag ser och sedan ut och rida Amber. I eftermiddag drar vi nog iväg och shoppar på Nova i Lund :)

Postat i | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat iPhone


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: